Alla inlägg den 27 januari 2008

Av Camilla - 27 januari 2008 21:13

Shit vilket jobb det är att flytta. Det har tagit hela dagen idag också och vi är ändå inte helt klara. Mamma och jag ska dit imorgon bitti och dammsuga och skura golv. Alldeles för mycket saker har vi! Tydligen. Var mer grejer kvar i lägenheten än vi trodde så vi har kört massa vändor till mamma och pappa. 


Är ialla fall hos mamma och pappa nu, jag och Polarn :) Hon låg under soffan här i flera timmar men nu har hon kaxat till sig och är på upptäcktsfärd :)Johan kom iväg jättesent, han är inte framme än. Vi åt lite pizza här innan han åkte.


Blir nog sängen (bäddsoffan) snart, jättetrött är jag.  

Av Camilla - 27 januari 2008 00:26

Hela dagen och hela kvällen har vi ägnat åt att städa ur lägenheten. Var så mycket att göra att vi missade Lisas fest :( Jättetråkigt! Men du ska ändå få din present, jag kan komma förbi ditt jobb nån dag med den :)


Johan vill komma iväg ganska tidigt imorgon så vi ville inte ha alltför mycket kvar att göra. Blir att packa in resten av sakerna i bilen och lite sånt. Från och med imorgon kommer jag att bo hos mamma och pappa till vi får tillträde till vår lägenhet i slutet av mars.


Gonatt! 


Ovido - Quiz & Flashcards