Alla inlägg den 6 januari 2008

Av Camilla - 6 januari 2008 19:29

Granen fick slängas ut idag mitt i all flytt. Den barrade sjukt mycket! Tror inte den hade något barr kvar efter att vi klätt av den. En hel del flyttlådor har vi fyllt idag också och några säckar.


Nu blir det middag. Den godaste lasagnen jag vet med squash och mozzarella :) Helg utan godis har gått bra. Suget börjar till och med försvinna och magen känns faktiskt mindre ;) Det är motivation nog! 

Av Camilla - 6 januari 2008 14:41

Här har det inte åstadkommits mycket idag. Vi gick upp vid 9.30, åt frukost till nyhetsmorgon, hade tvättid men struntade i den. Orka :P Jag läsate lite, Johan tog ett bad och jag somnade i soffan. Nu har jag iaf lyckats duscha och fixa till mig lite :) Gått i myskläder, osminkad i stort sett hela veckan. Tröttnar efter ett tag på att vara ful haha


Nu blir det sen lunch här, sen ska vi till mamma och pappa och låna flyttlådor.



Ovido - Quiz & Flashcards