Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Camilla - 20 januari 2008 22:29

Kollar på bröllopsfixaren på trean. Lagom mysig och förutsägbar film så här en söndagkväll :) Vad gör ni?

Av Camilla - 20 januari 2008 19:59

Av Camilla - 20 januari 2008 19:53

Leona Lewis (bleeding love) har gjort en cover på Darins homeless

Av Camilla - 20 januari 2008 15:49

Artister har designat kläder där 25 % av intäkterna från kollektionen går till hiv/aids förebyggande projekt. På hm kan du köpa kläderna från 31 januari! Många snygga plagg tycker jag.

Av Camilla - 20 januari 2008 13:32

Det jag saknar mest i lägenheten är vår gigantiska spegel! Jag går till väggen där den hängde hela tiden och förväntar mig att få se mig själv och allt jag ser är en grå och tom vägg.

Av Camilla - 20 januari 2008 12:56

Jag och älsklingen tog en promenad till mamma och pappa för att hämta lastbilen som fått stå där över natten. Underbart väder idag, lite småkallt och sol :) Johan har åkt redan, blir ju lite jobb med att packa ur lastbilen när han kommer fram. Blir en tråkig söndag utan honom.


Jag ska väl äta lite lunch snart, sen vet jag inte vad jag ska göra. Jag kan ju hoppas på att jag får ett plugginfall ;) Tvivlar dock på att det kommer hända.  

Ovido - Quiz & Flashcards