Alla inlägg den 5 januari 2008

Av Camilla - 5 januari 2008 17:59

Hela dan har vi hållt på och rensat och kastat och fixat. Jag är en kastare och Johan är en sparare. Jag har skrattat mycket idag åt saker som Johan vill spara haha Skönt att ha kommit igång lite med flytten och skönt att ha ordning i garderoben :)


Av Camilla - 5 januari 2008 10:16

Idag ska vi sätta igång lite med flytten. Börja packa ner saker i lådor, rensa bland mina kläder tänkte jag göra. Mycket som jag inte använder. Inte alls långt till vi flyttar nu, 31 januari. Vi får ta packandet lite successivt. Blir nog att jag bor hos mamma och pappa sen för jag tvivlar på att jag fått jobb innan dess. Polarn tar jag med mig, hoppas hon inte förstör någonting :)


Sen i slutet av mars bär det av till Mjölby. Jag ser fram emot det samtidigt som jag kommer sakna alla här. Tur att jag inte flyttar så långt bort :)

Ovido - Quiz & Flashcards