Alla inlägg den 21 januari 2008

Av Camilla - 21 januari 2008 22:30

Har kommit in i en rytm som jag inte gillar. Jag har svårt att sova på kvällarna men tycker inte om att sova för länge på morgonen, vill inte sova bort dagen. Somna sent och gå upp tidigt går inte ihop så därför ska jag försöka somna nu :) I morgon bitti ska jag ta blodprov som jag gör varannan månad och sen tänker jag nog ta en liten promenad, få lite energi till att plugga.


God natt!

Av Camilla - 21 januari 2008 19:12

Att det är så tomt här i lägenheten gör att jag längtar lite efter att bo hos mamma och pappa. Jag känner mig lite väl fast i madrassen på golvet. Jag äter, sover och tittar på tv där. Inte långt ifrån sitter jag och pluggar på dagarna hehe Funderar faktiskt på att ta in en av madrasserna i sovrummet och sova där (har ju faktiskt två)  Nu vet ni! ;)

Av Camilla - 21 januari 2008 11:55

Ibland är datorer bra knäppa. Jag skulle kopiera ett diagram från SPSS till word men fick inte med hela diagramet, det kapades hela tiden när det klistrades in i word. Berodde inte på att det var för stort eller nåt. Så provar jag att kopiera det till excel istället och DET funkar. Så kopierar jag det i sin tur från excel till word och då funkar det också minsann :D Skumt.

Ovido - Quiz & Flashcards