Alla inlägg den 14 januari 2008

Av Camilla - 14 januari 2008 20:14

Aldrig svettats så mycket i hela mitt liv! Spinningen var det som bidrog till det :) Riktigt jobbigt men så skönt att ta i ordentligt. Har inte gillat spinning förut, tyckt det varit så enformigt (jämfört med jympan) men tyckte det var rätt kul idag. Även om jympan är roligare så känns det som om spinningen ger mer. Har ett till pass inbokat på torsdag, can't wait :)


Måste äta nåt nu.  

Av Camilla - 14 januari 2008 16:14

Måste tipsa om jättefina smycken som Emma gör! Jag fick ett jättefint armband på posten idag. Gör ett besök och beställ :D

Av Camilla - 14 januari 2008 13:34

Johanna skickade några bilder till mig från när vi var och hälsade på henne och Marcus för över tre år sen! Jag och Johan hade precis blivit tillsammans :)


Så unga så ;)

Av Camilla - 14 januari 2008 12:07

Var inne på universitetet kl 10 och träffade Ola. Bjöd på kaffe gjorde han :) Förutom det diskuterade vi uppsatsen. Han är nöjd. Han säger hela tiden att jag skriver väldigt bra, vilket är kul att höra. Jag tycker om att skriva. Statistiken är väl det jag har lite svårare för, inte riktigt lärt mig alla analysmetoder. Eller framförallt inte lärt mig riktigt att tolka analyserna. Men varje gång jag har varit på handledarmöte känner jag mig lite mer positiv då jag får bra tips och ideér :)


Senare idag ska jag tydligen till gynekologen ;) Jag har fått kallelse om att ta cellprov. Lika bra att passa på när det är gratis :) Antar att jag måste vara där lite tidigare än angivet så det inte blir så lång kö. Dra en kölapp är det som gäller.


Första spinningpasset ikväll också, kl 19. Ska bli skönt att träna tills jag spyr haha Räknar med att det kommer vara så jobbigt. Men kul ska det bli!


Hade mina nya skor idag som jag fick av Johan i julklapp. Tyvärr fick jag skavsår, hade riktigt stora problem med att gå hem ordentligt från tåget. Hoppas det är för att de är nya. Hade min kjol-top-i ett till, kände mig grymt snygg ;)


Dags för lunch!

Ovido - Quiz & Flashcards