Alla inlägg den 9 januari 2008

Av Camilla - 9 januari 2008 21:59

Största vinnaren på grammisen var Salem Al Fakir. Roligt tycker jag. Det säger jag inte bara för att jag är lite småkär i honom utan jag tycker han är duktig också ;) Orginell.

Av Camilla - 9 januari 2008 18:51

Dags för middag snart. Idag blir det abbas laxbullar i citronsås med potatis och morötter :) Jag är så hungrig!


Missa inte grammisgalan ikväll kl 20 på 4.an

Av Camilla - 9 januari 2008 17:58

Enligt den här länken som Kajsa tipsade om blev mitt resultat:


Du är en läkare!

Genom avancerade beräkningar och topphemliga formler har superdatorn räknat ut att du är läkare. Grattis! Det är bara att börja laga människor.


Sådan är du

En nästan sjuklig läggning för fakta och en analytisk inställning till livet hjälper dig att lösa komplexa problem och ta svåra beslut. Det är egenskaper få har. Ibland kan din jag-vet-bäst-attityd gå till överdrift. För även när du tvivlar på dina argument håller du fast vid dem som en envis åsna. Du behöver också kärlek! Glöm inte det.

Av Camilla - 9 januari 2008 14:58

Bättre sent än aldrig. Så går det när man sover istället för att vara vaken. Men det blir lagom med lite mat innan träningen 16.30 :) Mamma ska också träna. Hon kommer hit innan för att gå igenom kläder som jag ska slänga. Kanske hittar hon nåt hon vill ha :)

Av Camilla - 9 januari 2008 11:12

När kravbananer och icke-kravbananer kostar lika mycket eller bara skiljer några kronor så köper jag kravbananer. Varför gör inte alla det? Så mycket godare på grund av att de inte är besprutade.

Av Camilla - 9 januari 2008 10:52

Skulle ha träffat Micke på universitetet idag men jag sov så dåligt i natt så när klockan ringde var jag helt död! Somnade sent igår, vaknade flera gånger i natt och så drömde jag mardrömmar. Det får bli en annan dag då.


Hade ju tänkt åka in till Täby centrum efter och shoppat på MQ för det jag har kvar på presentkortet :) Använde det mesta av det till en grå klänning med stor polokrage (se presentationsbild :) Men 300 kr har jag kvar. Får också bli en annan dag då :P Tror inte jag orkar åka in idag. Eller? :)


Nu är det i alla fall frukost som gäller! 

Ovido - Quiz & Flashcards