Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Camilla - 16 januari 2008 23:03

En skön promenix blev det och sen lite te hemma hos Sefaat, mys :) Nu ska jag sova. Gonatt!

Av Camilla - 16 januari 2008 20:19

Sefaat messade och undrade om jag ville ta en promenad. Varför inte? :)

Av Camilla - 16 januari 2008 19:53

Kajsa är knäpp ;)

Av Camilla - 16 januari 2008 16:28

Opponeringen som jag var med på blev rätt underhållande :P Eller det beror på hur man ser det kanske. Inte så kul för killarna som blev opponerade på kanske. Hon knasiga kvinnan gav massa kritik. Jag har fått för mig att man ska ge fler positiva kommentarer än negativa, eller åtminstone balansera. En riktig "know it all" är hon eller besserwisser som det heter på..inte svenska :P Läraren tyckte också att det var en sträng opponering. "Jag vill bara hjälpa" sa hon då haha Jag kunde inte titta på Micke under seminariet för då hade jag skrattat högt, fick bita ihop. Såg rätt många leenden och menande blickar från resten av gruppen också. Hon klagade till och med på uppsatsens titel.


Annars blev jag inte direkt avskräckt. Man sitter i ett litet konferensrum typ och det är inte alls många där så det blir väldigt avslappnat. Jag ska nog klara det :) Har ju gjort det förut, fast inte ensam iofs.


Nu ska jag läsa cosmo som kom i brevlådan idag.  





Av Camilla - 16 januari 2008 09:17

Det regnar idag. Och blåser. Hoppas det slutar innan jag ska ut. Ska vara i skolan kl 14 och gå på ett uppsatsseminaruim. Kan vara bra att se vad jag ska gå igenom för obehagligt när min uppsats är klar :P Micke tyckte vi skulle gå kl 14 för det är en väldigt speciell (knasig?) kvinna som ska opponera då. Lite underhållning samtidigt tänkte vi hehe Men innan dess ska jag fokusera på min egen uppsats, det kunde ni inte gissa va?


Hej så länge. 

Ovido - Quiz & Flashcards