Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Camilla - 13 januari 2008 23:13

Farligt att titta runt på postordersidor, blir så grymt shoppingsugen! Dags för vårkläder snart ju ;) Såg många fina kappor på hm.com I vår tror jag att vill jag ha en parkas, har varit sugen på det länge nu!


Vad tycker ni?

Av Camilla - 13 januari 2008 19:49

Oj så skönt det var att duscha efter att ha gått i samma kläder hela helgen och svettats :P Duschade länge och smorde in mig, var längesen det var så skönt :)


Nu ska jag äta gröt och kolla på det där singing bee på trean, verkar kul!

Av Camilla - 13 januari 2008 16:46

Vad mycket skit man samlar på sig! Inte kul när man ska flytta. Man verkar alltid ha fler saker än man tror. Vi har iaf kommit ganska långt nu. Och jag har försökt göra det så "fint" som möjligt här trots kartonger och säckar med mera. Hatar att leva i kaos, även om jag vet att det inte är för alltid :P


Älsklingen har åkt hem. Tomt utan honom, som vanligt. Tråkigt också när helgen har gått åt till flytt. Vi kunde haft roligare. 


Nu ska jag diska, sen packa ner de mesta av kökssakerna i flyttlådor och sen ska jag ta ett långt skönt bad tror jag :) 

Ovido - Quiz & Flashcards