Alla inlägg under augusti 2007

Av Camilla - 13 augusti 2007 20:27

"Vi älskar dig!"

Av Camilla - 13 augusti 2007 20:11

Jag har fått i mig middag. Gjorde den där korvgrytan som vi provade för ett tag sen med potatis, purjolök, palsternacka, morot, banan, curry och mandelspån :-) Jättegod! Vid middan tog jag sällskap av Dr Phil :-) Han pratade med en snubbe som hade varit blottare men som hävdade att han kommit över det nu. Han var där för att berätta för sin flickvän om sitt förflutna. Det sjukaste med samtalet var iaf att snubben sa att 70% av alla kvinnor som han "visat upp sig för" hade en POSITIV inställning till hans närmanden. De log eller sa flörtiga saker, vissa t.o.m följde med honom hem och hade sex med honom haha I doubt it! Han verkade helsjuk fortfarande.


Nåt annat kul på tv ikväll? Tyckte det verkade dött.



Av Camilla - 13 augusti 2007 16:28

Tuffingarna i väst är ute och gör stan osäker en påskdag 2005 ;-)

Av Camilla - 13 augusti 2007 13:20

Älsklingen har åkt nu och jag har fastnat framför datorn! Tror jag ska sova en stund, känner mig trött. Tyckte väl att det var konstigt att jag var pigg kl 6 i morse :-P

Av Camilla - 13 augusti 2007 08:41

Tvättstugan idag kl 6-10. Var konstigt nog pigg kl 6. Nu har man hela dagen framför sig :-) Men vet inte vad jag ska hitta på. Jag hoppas att de ringer från jobbet idag, vill jobba lite innan skolan börjar.


J ska åka med gamla bilen till skroten snart, sen efter lunch åker han till Mjölby. Han ska på jobbintervju på en industri som gör lantbruksmaskiner och blir borta några dagar.

Av Camilla - 12 augusti 2007 22:51

Av Camilla - 12 augusti 2007 20:00

Vi såg "the machinist" idag. Gillar den filmen, därför såg vi den för andra gången. Christian Bale är så himla smal i den filmen. Det sägs att han gick ner från 82 kg till 58 kg inför den filmen och att han sen gick upp till 90 kg på sex veckor inför batmanfilmen! Det låter inte särskilt nyttigt för kroppen. Men imponerande!




Av Camilla - 12 augusti 2007 14:38

Älsklingen gick precis ut för att testa om det går att köra vår gamla bil som han tänkt köra till skroten i morgon och så börjar det regna! Det börjar alltid regna när han ger sig ut för att fixa nån liten grej haha Men så kommer han in blöt och sexig sen ;-) Det gillar jag!

Ovido - Quiz & Flashcards