Alla inlägg den 22 augusti 2007

Av Camilla - 22 augusti 2007 23:09

Min söta katt fångar världens minsta fotboll mellan tassarna när vi kastar den till henne :) I'm so prud haha God natt på er.

Av Camilla - 22 augusti 2007 18:29

Världens godaste glass! Har varit sugen på den i några dagar nu :) Men det får vänta till helgen (fredag räknas till helgen va?) för i veckorna är det förbjudet ;) Om ni inte provat den så gör det! Finns massa smaker :)

Av Camilla - 22 augusti 2007 12:19

Har tittat på den här klänningen från Ellos flera ggr nu, tycker den är så söt :) Men så läste jag kommentarer av folk som hade köpt den där dom skrev att det var för mycket nattlinnekänsla över den och att den är så stor, att man måste beställa en storlek mindre än vad man har. Men så är ju 36 det minsta. Vågar nog inte beställa den då.

Av Camilla - 22 augusti 2007 11:55

Gick in på nätet för att kolla schemat för kursen som startar på måndag. Fick lite svårt att andas haha Det verkar så mkt. Själva uppsatsplaneringen börjar samtidigt som det första momentet på kursen börjar, hatar att ha flera saker att koncentrera mig på samtidigt :P Och så massa böcker som ska köpas, suck. Dessutom vill jag ju kunna jobba lite men den tiden man inte är i skolan måste man ju plugga så. Men det är sista terminen nu så det är väl bara att kämpa på antar jag.



Ovido - Quiz & Flashcards