Alla inlägg den 16 augusti 2007

Av Camilla - 16 augusti 2007 19:40

Älskling är hemma. Vi har ätit god middag och druckit vin! Gick och hyrde film precis också, "Breaking and entering" med Jude Law bland andra. Men första ska vi se fortsättningen på "how to find a husband" kl 20 :) I morgon ska jag jobba, 9-17. Hade ju föredragit att jobba när J var bortrest men jag ska inte klaga :-P Har ju tjatat om att jag vill jobba lite nu eftersom skolan inte börjar förrän 27.e


Har skaffat facebook nu också for your information. Kännner mig lite efter för jag upptäckte att typ alla jag känner fanns där! Så nu har man nåt nytt att gå in och kolla flera gånger varje dag (påpekade Johan) :-P 



Av Camilla - 16 augusti 2007 10:30

Världens bästa pappa messade mig i morse och skrev att han hade köpt extra minne till min mobil :-) Fick inte med nåt ju så nu kan den användas som mp3 med plats för mer än 1 låt ;-) Tack pappi!


Idag kommer min älskade J hem :-D Det ska bli skönt! It's not the same without you, älskling! Jag ska laga en god middag tills han kommer hem och städa lite kanske. Men först ska jag ge mig ut i skogen och ta en promenad, bara det inte börjar regna. 

Ovido - Quiz & Flashcards