Alla inlägg den 14 augusti 2007

Av Camilla - 14 augusti 2007 19:41

Proppmätt efter middag hos mamma och pappa. Det bjöds på en kycklingrätt med pasta och så glass med blåbär och hallon till efterrätt, jättegott! Jag och Andreas fick med oss varsin bunke med rester också ;-) Förövrigt så har jag blivit förälskad i Fergies låt - big girls don't cry. Den går varm här nu, på hög volym :-) Tror jag ska kolla på nån film snart.

Av Camilla - 14 augusti 2007 15:46

På förmiddagen idag tog jag en promenad i spåret, en sån där kraftpromenad (powerwalk) ni vet :-P Det var varmt ute så jag blev jättesvettig. Eller jag blev ju såklart alldeles svettig för att jag gick så ooootroligt snabbt ;-) Skönt att gå i skogen iaf. Alltid när jag har varit ute och gått så mår jag så bra och tänker att jag vill gå varje dag. Varför blir det inte så då? Hur svårt ska det vara.

Har träffat Azra också, kul! Vi satt vid bryggan och pratade. När solen var framme var det riktigt hett! Härligt att sitta vid vattnet. Ni märker vilken naturmänniska jag har varit idag va? ;-)

Kl 18 ikväll ska jag till mamma&pappa och äta middag där. Andreas kommer och hämtar mig.

 Later! 



Ovido - Quiz & Flashcards