Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Camilla - 18 augusti 2007 23:49

Ett litet låttips (av Tobbe) innan jag checkar ut :) Alanis Morissette gör My humps.

Av Camilla - 18 augusti 2007 23:35

Jag och J har kollat på gamla klipp från bb och idol. Vad gör man inte i brist på underhållning ;) Vi såg ju Ragger från förra säsongens bb när vi var i Varberg. Var ju raggarfestival. Att jag glömt nämna det :P


I morgon blir det båt till Sandhamn med brorsorna och deras flickvänner :) Jag ska sova nu, får se om jag får J med mig. God natt! 

Av Camilla - 18 augusti 2007 16:13

Känns som höst i luften idag tycker jag, inte så varm luft längre. Men jag välkomnar hösten. Mysiga höstkvällar med tända ljus och att shoppa nya mysiga koftor :) Alla årstider har nog sin charm i början, sen tröttnar man och längtar efter vinter och snö, vår och så sommar igen. Sån är man :)


Diska måste jag göra nu. Blä, hade glömt bort disken ju :P 

Av Camilla - 18 augusti 2007 00:59

Somnade med kläderna på... men i sängen den här gången och inte i soffan! Jag har lyckats få av smink och borstat tänderna. Älskling ligger kvar i sängen och kan inte få ut linserna sa han. Men just nu försöker han nog inte ens för han sover  ;) Dags för uppdrag väckning!Sov gott.

Ovido - Quiz & Flashcards