Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Camilla - 4 augusti 2007 13:58

Jag och Johan var ute på promenad och så började vi tjafsa så jag ville gå hem. Dels därför och dels för att jag var jättekissnödig. Så jag vände och började gå hemåt så kommer jag på att J har nyckeln så jag ropar efter honom att jag vill ha nyckeln men då går han jättefort och svänger in i ett bostadsområde så jag tappar bort honom. Jag letar ett tag men sen börjar jag gå hemåt ändå, tänker att jag kan knacka på hos Tobbe och låna hans toa. Men jag hade tur för Johan var hemma när jag kom hem. Nu ska jag aldrig mer lämna lägenheten utan egen nyckel :-P

Av Camilla - 4 augusti 2007 10:41

Vi orkade såklart inte se hela filmen igår. Vid halv 1 somnade jag. Johan vet jag inte när han somnade. Vid 2 gick jag iaf och la mig. J sa att han också skulle göra det men han somnade tydligen om i soffan och kom till sängen vid 4. Så kan det gå :-) 


Trodde det skulle vara soligt idag men nån sol syns inte till ännu. Idag måste jag ta en lååång promenad känner jag, åt massa godis och chips igår. Det får det vara slut med nu ;-) haha


Ha en trevlig dag! 


Ovido - Quiz & Flashcards