Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Camilla - 3 augusti 2007 17:29

En nystädad lägenhet och inköp av godis och chips har fått mig på bättre humör :-) Det krävdes visst inte så mycket. Jag och gos har tänkt försöka se fanny och alexander ikväll, som håller på i fem timmar (!) Det blir en utmaning det.

Av Camilla - 3 augusti 2007 13:36

Idag är det grått, både vädret och mitt humör. Har jag väl "vaknat på fel sida" krävs det en hel del för att jag ska bli glad. När vi var och handlade förut blev jag irriterad på alla som gick sakta, stod i vägen och betalade sina varor separat och skulle ha tre olika kvitton. Sånt irriterar mig inte (riktigt lika mycket) en bra dag. Snart ska vi äta lunch och sen städa hela lägenheten. Sånna aktiviteter passar mig bra idag då jag säkert ändå inte skulle uppskatta något roligt. Men lite vin och choklad ikväll skulle nog ändå vara ett steg i rätt riktning ;-)

Ovido - Quiz & Flashcards