Alla inlägg den 24 augusti 2007

Av Camilla - 24 augusti 2007 21:40

Av Camilla - 24 augusti 2007 18:12

Idag var J och jag på en matmässa i Tantolunden. Det var en jättemysig dag, varm och solig. Representanter för olika landskap bjöd på och sålde massa olika mat. Vi provsmakade ostar, korvar, sylt, bröd, getmjölk och så köpte vi glass gjord på strutsägg (ingen skillnad i smak :P) och älgburgare :) Det var gott! Vi tittade på kockar också som stod på scen och lagade mat och så var det getrace :)


Jag kom ihåg att registrera mig på kursen idag också. Studievägledaren påminde mig om min 5-poängskurs som jag inte har klarat och frågade när jag tänkt göra den... "ehh...i höst nån gång" Hon trodde att jag skulle få svårt att hinna den och att jag nog hade behövt klarat den kursen för att hänga med på nästa men" Jag registrerar dig ändå" ÄNDÅ? Fanns alltså risk att jag inte kunde få gå den. Men det fick jag ju :) 

Ovido - Quiz & Flashcards