Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Camilla - 28 augusti 2007 14:48

Åh, jag vill inte ge mig ut igen. Det blåser jättemycket och ser iskallt ut :( Men jag måste!

Av Camilla - 28 augusti 2007 12:14

Jag har blivit utmanad av Kajsa


Utmaningen går ut på att man ska berätta 8 saker om sig själv:

  • När jag var fem år gjorde jag så att Tobbe (lillebror) bröt nyckelbenet
  • Jag har extremt svårt för Mr Bean
  • Jag räknar på fingrarna
  • När jag blir arg kan jag säga riktigt elaka saker
  • Jag äter havregrynsgröt varje morgon
  • Jag är en sucker för romantiska komedier
  • Min stora idol när jag var liten var Michael Jackson
  • Jag spelade handboll i åtta år

Regler:

Bloggaren skriver 8 fakta/vanor om sig själv.


Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor och skriver in dessa regler.


I slutet av inlägget skriver du de personer som du utmanar och skriver deras namn. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så dom vet att dom har blivit utmanade och läser ditt blogginlägg.


Jag utmanar:

Dom jag skulle vilja utmana är redan utmanade :(

Av Camilla - 28 augusti 2007 11:32

Jag fryser! Jättekallt ute ju. Skyndade mig på med strumpor, mysbyxor och en varm tröja när jag kom hem från skolan. Hoppas det ska göra mig varm snart :) Tyvärr måste jag åka tillbaka till skolan igen sen, har introduktion till uppsatsskrivningen kl 16. Inte alltför kul. J har dessutom åkt till Mjölby igen och kommer hem på fredag. Inte alltför kul det heller :P


Ovido - Quiz & Flashcards