Alla inlägg den 29 augusti 2007

Av Camilla - 29 augusti 2007 17:08

Andreas, min storebror, anmälde sin kompis till lyxfällan för ett tag sen och efter att teamet varit och hälsat på hans kompis så har dom nu bestämt sig för att ta med honom i programmet :) Andreas ska också vara med en kortis. Jag vet inte när det visas men dom ska iaf börja filma om tre veckor.


Nu ska jag göra pannkakssmet. Det blir nämligen pannakakor till middag :) 

Av Camilla - 29 augusti 2007 09:34

Idag blir det plugg hemma. Dom ringde och ville att jag skulle jobba men jag orkar inte den här veckan. Vill komma igång ordentligt med kursen så jag inte hamnar efter. Det verkar vara en riktigt krävande kurs! Mötet om uppsatsen igår gjorde mig stressad. Måste välja ämne och hitta handledare snart. Själva uppsatsskrivandet börjar inte förrän i November men dom vill att man ska börja tänka på det och anmäla ämne och handledare snart.


Idag fyller min braiga kompis Kajsa 22 år! Skriv ett grattis vettja :D

Ovido - Quiz & Flashcards