Alla inlägg under augusti 2007

Av Camilla - 28 augusti 2007 11:32

Jag fryser! Jättekallt ute ju. Skyndade mig på med strumpor, mysbyxor och en varm tröja när jag kom hem från skolan. Hoppas det ska göra mig varm snart :) Tyvärr måste jag åka tillbaka till skolan igen sen, har introduktion till uppsatsskrivningen kl 16. Inte alltför kul. J har dessutom åkt till Mjölby igen och kommer hem på fredag. Inte alltför kul det heller :P


Av Camilla - 27 augusti 2007 11:51

Imorse kl 8 var det introduktion till nya kursen. Jag skulle upp vid 6 men vaknade  4.30 och kunde inte somna om så jag misstänker att jag kommer vara rätt trött snart. 


Igår var vi på fotboll! Fattar fortfarande inte hur jag lyckades komma upp ur soffan och ta mig dit med tanke på hur bakis jag var :P Vi åkte iaf bil dit med Andreas och Jessica som också skulle på matchen. Det var en bra match, från Aik:s sida åtminstone ;) De vann med 3-1. 


Nu ska jag slappa på soffan en stund innan plugg och matshopping :)


Av Camilla - 26 augusti 2007 12:10

Av Camilla - 26 augusti 2007 01:06

My cool is poping... Ejjjjj!

Av Camilla - 26 augusti 2007 00:33

Nu har alla gått. Jag är trött. Bilder kommer i morgon. God natt!


My lipgloss is cool, my lipgloss is poppin :D 

Av Camilla - 25 augusti 2007 12:11

J ska snart gå till systemet och handla lite inför kräftskivan ikväll och jag ska sätta igång att städa. Synd att jag känner mig så himla seg bara! Vill helst ligga  och slöa i soffan några timmar till :) Men ska bli kul med lite gäster sen. Tobbe och Frida kommer antagligen också så vi blir åtta st.

Av Camilla - 24 augusti 2007 21:40

Ovido - Quiz & Flashcards