Alla inlägg under augusti 2007

Av Camilla - 21 augusti 2007 16:37

Läst i dagens lokaltidning:

"Ja hej! Blyg o oerfaren 48-årig pojke söker en aktiv, söt präst för spännande söndagsträffar. Jag klär mig gärna i kvinnokläder."


Ja, varför inte? Jag dömer ingen.



Av Camilla - 20 augusti 2007 18:15

Tittade i brevlådan precis. Vi hade redan hämtat posten idag men man vet ju aldrig, ibland kommer den två ggr :) Och det hade den gjort idag. I brevlådan låg Cosmo + prenumerationspresenten; en ck-parfym och en 50 kr check från hm. Kuligt :) Nån annan som fått nån rolig post idag?

Av Camilla - 20 augusti 2007 16:02

Från hm :)

Av Camilla - 19 augusti 2007 16:39

Blev ingen strand idag. Vi visste inte riktigt var vi skulle åka. Kände inte för att åka till nån av dom "vanliga" ställena här i kring, så små stränder och massor med folk jämt. Så jag och J gick iväg en sväng och hade picknick med vår matsäck som vi hade fixat :) När vi kom tillbaka råkade jag somna i nästan två timmar, ops. Är hungrig nu.

Av Camilla - 19 augusti 2007 11:02

Hade ju planerat en tur till Sandhamn idag med Andreas, Jessica, Tobbe och Frida, ligga på stranden och bada och sola :) men så var vi lite sent ute så det gick ingen båt som passade, eller det gick båtar med dom tog så lång tid tyckte vi. Så nu funderar vi på om vi ska ta bilen till någon annan strand. Vi får se vad det blir.

Av Camilla - 18 augusti 2007 23:49

Ett litet låttips (av Tobbe) innan jag checkar ut :) Alanis Morissette gör My humps.

Av Camilla - 18 augusti 2007 23:35

Jag och J har kollat på gamla klipp från bb och idol. Vad gör man inte i brist på underhållning ;) Vi såg ju Ragger från förra säsongens bb när vi var i Varberg. Var ju raggarfestival. Att jag glömt nämna det :P


I morgon blir det båt till Sandhamn med brorsorna och deras flickvänner :) Jag ska sova nu, får se om jag får J med mig. God natt! 

Av Camilla - 18 augusti 2007 16:13

Känns som höst i luften idag tycker jag, inte så varm luft längre. Men jag välkomnar hösten. Mysiga höstkvällar med tända ljus och att shoppa nya mysiga koftor :) Alla årstider har nog sin charm i början, sen tröttnar man och längtar efter vinter och snö, vår och så sommar igen. Sån är man :)


Diska måste jag göra nu. Blä, hade glömt bort disken ju :P 

Ovido - Quiz & Flashcards