Alla inlägg under september 2007

Av Camilla - 3 september 2007 17:52

Den här tjejen ska nu laga middag med sin J :)

Av Camilla - 3 september 2007 16:22

Jag fick komma hem till en nystädad lägenhet :D Diskat och tvättat har han gjort också min älskling! Sånt uppskattas.

Av Camilla - 3 september 2007 10:55

Jag och J har varit ute och gått nu på förmiddan. Som vanligt :P Tycker det är så skönt. Man får en bra start på dagen :) Jag har lektion sen kl 13. Ska måla naglarna nu. Det blir lila idag!

Av Camilla - 2 september 2007 16:18

Följde Johannas råd och kollade mitt livstal :)


Livsväg 9, den romantiska filantropen

Nior kan tyckas ha obegränsade möjligheter. Med sin fördomsfrihet och tolerans går de bra ihop med nästan alla människor, och blir fort omtyckta. Deras saknad av sinne för ekonomi kan dock ge konsekvenser.

Att du har livstalet 9 kan innebära att du har lätt för att känna medlidande och du diskuterar gärna livets stora frågor. Du har nog flertalet vänner, som uppskattar din emotionella och ömsinta sida. Du är en konstnärlig och karismatisk person som tycker mycket om att resa. Din kreativitet och känsla för det vackra kan komma att visa sig om du väljer ett konstnärligt yrke. Naturligtvis passar du bäst på ett jobb där du får arbeta med människor eftersom du har en förmåga att komma de flesta mycket nära.

Ditt heta temperament kan göra dig otålig. Du känner dig ofta splittrad och detta medför att du inte får så mycket gjort. Andra människor kan manipulera dig eftersom du ibland är alltför godtrogen. Se till dina egna behov i första hand.

Av Camilla - 2 september 2007 12:21

Här har vi haft en lugn och skön förmiddag med frukost framför nyhetsmorgon :) Just nu är det friidrott på tv som gäller, höjdhopp och spjut. Har inga speciella planer för dagen, handla lite mat bara. Annars bara mysa och ha det skönt. Ikväll är det Hitch på tv med Will Smith. Jag har inte sett den, är den bra?


Hoppas ni har en lika skön söndag som vi har! 

Av Camilla - 1 september 2007 12:37

Redan september. Fort går det. Idag är det en vacker höstdag, sval luft men strålande sol :) Det blir en härlig promenad snart tror jag. Nästa vecka ska jag nog köpa jympakort på friskis, känner att jag längtar efter att få träna! Frisk luft och motion gör under för hur man mår :) Nu lät jag gammal och tråkig va? haha Men det stämmer faktiskt. Så ut i friska luften med er! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards