Alla inlägg den 10 september 2007

Av Camilla - 10 september 2007 22:16

Bra serie! Hoppas ni följer den :)


Ska nog göra mig klar för sängen snart, den för tillfället tomma och kalla sängen :P Tur att mina små kissemissar sover hos mig på natten :) Har ingen lektion förrän kl tre i morgon men blir väl att läsa lite på förmiddagen, tänkte åka en sväng till Täby också innan skolan och titta på födelsedagspresent till älsklingen. Han fyller inte förrän den 23.e men jag har tänkt en grej som jag vill köpa och vill vara ute i god tid :)


Gonatt!



Av Camilla - 10 september 2007 18:24

Idag har jag varit hungrig hela dan, trots att jag ätit ordentligt. Beror kanske på att jag börjat träna?  Nu blir det iaf middag snart :)

Av Camilla - 10 september 2007 11:11

J har precis åkt nu och jag ska iväg och träna lunchjympa. Måste träna idag om jag ska få in tre gånger den här veckan också. Ska ju till älsklingen i Mjölby på fredag eftersom vi ska på födelsedagsfest hos Kajsa och Kalle i Norrköping på lördag :D Ska bli skoj! Hela eftermiddagen idag blir det plugga, plugga, plugga.

Ovido - Quiz & Flashcards