Alla inlägg den 11 september 2007

Av Camilla - 11 september 2007 17:41

Födelsedagspresenten till min köra Johan är fixad :) Tror han kommer bli glad!


Föreläsningen idag om nätverksteori var lite klurig, hade inte läst texten innan heller för artiklarna var krångliga att ladda ner från nätet...men det hade nog inte hjälpt :P Hemtenta börjar närma sig, får den på måndag och så en vecka på oss att skriva den men den här gången har vi inte endast hemtenta som examination. Veckan efter ska vi läsa en relatvit valfri bok (fick välja från en lista) och sen skriva referat. Handledare till uppsatsen har jag inte fått tag på heller. Jag har mailat tre stycken men ingen har kunnat. Som tur är är jag inte ensam om att inte ha det fixat.


"Råkade" köpa godis på vägen hem ;) Trots att det inte är helg. Dock hade jag tre väldigt bra anledningar till att göra det :)


  • Mens! Behövs knappast nån mer anledning iofs haha
  • Jag tränar nuförtiden :)
  • Jag ska sitta ensam hela kvällen!


Så va de me de :) Nu ska jag äta middag.
Ovido - Quiz & Flashcards