Alla inlägg den 21 september 2007

Av Camilla - 21 september 2007 21:53

Här dricker vi vin och myser för fullt :) Jag älskar min Johan. Han är bäst :) Jag kommer sakna honom som en tok i veckorna. På tisdag firar vi tre år tillsammans :D Det måste firas så småningom!


Klassfesten på tv nu. Kollar på den tills saw börjar :) Så läskiga dom filmerna.


Vad gör NI? 

Av Camilla - 21 september 2007 14:30

Ja, mina dagar den här veckan har varit likadana :P Suttit med tenten hela dagarna. Håller på med nästsista frågan nu och jag fattar verkligen inte. Vet inte vad jag ska skriva. Har suttit och läst just det i flera timmar nu men det går inte in. Tror jag får ta en paus så kanske det går bättre sen om jag låter det vila ett tag. Kan ju vara så ibland. Hoppas, hoppas!


Ska träna sen 16.30 Det ska bli skönt! Sen tycker jag verkligen att jag har gjort mig förtjänt av en mysfredag med god mat och vin :) 

Ovido - Quiz & Flashcards