Alla inlägg den 22 september 2007

Av Camilla - 22 september 2007 19:25

Farmors kompis som vi köpte bil av tycker att jag är så söt ;) så hon ville ha en bild på mig och katterna. Hon älskar katter. Johan fick också vara med på ett hörn :)

Av Camilla - 22 september 2007 17:49

Äckligt mätt nu efter massa marängsviss och kakor! Men gott var det :D Trevligt med besök! Johan fick sina presenter idag. Av mig fick han en jacka som han provat förut som jag visste att han ville ha :) Av Andreas, Tobias och Jessica fick han whisky och av mamma och pappa en kockkniv. Bra saker.


Ikväll blir det nog att vi hyr en film och myser. Sista kvällen innan älsklingen åker :( Det får vi ta vara på.  

Av Camilla - 22 september 2007 13:36

Utmaning!


Förnamn = Mellannamn

Efternamn = Närmaste granne

Ålder = mammas ålder

Yrke = pappas yrke

Hemstad =senaste bussbesöket

Intressen = det du avskyr

Du har lika många barn som du har piercingar ( örhängen räknas )

Hårfärg = tröjans färg

Ögonfärg = byxornas färg

Musiksmak = sånt du inte tål

Idol = den du senast lyssande på


Jag heter Benedikte Johansson och är 51 år. Jag jobbar som systemutvecklare i min hemstad Stockholm. Mina intressen är att spy . Det känns extra viktigt eftersom jag har 2 barn. Mitt hår är svart och mina ögon är rosa. Jag älskar dansbandsmusik, gärna så högt som möjligt och min idol är därför the poodles!


Jag utmanar den som vill :)

Av Camilla - 22 september 2007 09:58

Det är lördag! Det räcker för att morgonen ska vara underbar :) Vaknade klockan 7 i morse och kunde inte somna om. Men skönt att kunna ligga kvar i sängen. Vi låg och pratade och myste :) Ja, självklart väckte jag Johan efter ett tag :P


Idag kommer min familj hit för att fira Johan som fyller 23 i morgon. Det blir lite fika och lite paketutdelning :) Därför ska det städas idag. Ska sätta igång med det snart.


Hoppas ni får en fin dag.  

Ovido - Quiz & Flashcards