Alla inlägg den 28 september 2007

Av Camilla - 28 september 2007 18:24

Blev soffan idag istället för skolan ;) Så kan det gå. Johan är på väg hem nu så jag ska sätta igång med middagen. Det blir en rätt med kyckling och bacon. Ska bli så mysigt att ha honom hos mig :) Hoppas att han inte är för trött bara och att jag inte blir mer sjuk.


Nu ringde Melli precis. Hon var i närheten och kommer förbi en sväng, kul :) Maten får vänta lite då.  



Av Camilla - 28 september 2007 09:04

Har ont i halsen och har hostat en del i natt. En förkylning på G kanske? Får se om jag orkar mig till skolan. Iofs bara tentagenomgång men kan ju vara bra att gå i fall man inte klarar tentan. Antingen det eller så tar jag täcket med mig till soffan och ligger där resten av dagen och längtar till J kommer hem ;)


Sover dåligt på nätterna också. Vaknar minst två gånger och ligger vaken en stund. Inte bra. Har varit jättetrött på dagarna. Drömmer så mkt också. Inatt drömde jag att Sylvester Stallone ville gå på dejt med mig haha Men sen ångrade han sig och ville gå med nån annan. Konstigt tyckte jag ;) 


Så..skolan vs soffan? Vad säger ni? :) 

Ovido - Quiz & Flashcards