Alla inlägg den 23 september 2007

Av Camilla - 23 september 2007 22:33

Kaffet gjorde sitt! Jag har fått en hel del gjort så imorgon förmiddag blir det bara lite finputsning. Sen är det bara att hoppas på ett godkänt betyg :)


Nu säger vi (jag och katterna) god natt här :)


Av Camilla - 23 september 2007 18:03

Nu ska jag sätta mig och skriva på tentan i två timmar innan ensam mamma söker går på tv. Trots att jag nästan aldrig dricker kaffe så får det nog bli en kopp efter det om jag ska orka fortsätta plugga för jag är ingen kvällsmänniska! Det tar verkligen emot att sätta sig och plugga nu. Åh, vill inte :P

Av Camilla - 23 september 2007 15:26

Johan har åkt. Det känns tomt. Längtar redan till fredag!


Jag ska ta disken nu och sen måste jag plugga. Tentan ska in imorgon eftermiddag och jag är inte klar. Det blir att sitta ikväll och imorgon. Ska in till skolan 15.30 och träffa min handledare till c-uppsatsen. Hoppas att han kan komma med lite tips.


Vi hyrde två filmer igår. Blades of glory och the number 23. Båda var bra! The number 23 har fått så dålig recensioner men jag tyckte den var helt okej. Den handlar om Jim Carrey som blir besatt av siffran 23. När jag vaknade i morse kom jag på att Johan ju fyller 23 idag den 23.e september. Hur läskigt är inte det? ;)



Av Camilla - 23 september 2007 12:36

23 år idag!

Ovido - Quiz & Flashcards