Alla inlägg den 9 september 2007

Av Camilla - 9 september 2007 18:08

När vi gick promenad förut blev vi stoppade av två kossor. De stod inte på vägen först men när vi närmade oss så gick de ner på vägen och sa "öpp, öpp, öpp" som sanna dörrvakter ;) Nej nu ljög jag lite, dom pratade INTE :P Vi lyckades iaf ta oss förbi utan skador :) Söta var dom tycker jag!


Träning blev det också. Lyckades alltså få in tre träningspass den här veckan :D Tyvärr blev det samma ledare och samma pass alla tre. Ett av passen var hennes och två var hon vikarie på :P Inte så kul kanske men det är iaf ett bra pass. Nu ska jag skynda mig att laga mat. Behöver kolhydrater :)

Av Camilla - 9 september 2007 11:57

Kl 7 i morse var vi uppe och tvättade. Älskling åker till Mjölby i morgon så han behövde tvätta kläder att ha med sig. Efter vi hade lagt tvätten i maskinerna så somnade jag så Johan skötte resten av tvättandet :) kl 9 kom jag upp och kände mig utvilad. Det enda som står på programmet idag är att jag ska träna kl 16.30 Johan spelar tv-spel nu. Han fick tillbaka ett igår som Andreas har lånat i ett år typ så jag tror jag vet vad Johans planer för dagen är ;)

Ovido - Quiz & Flashcards