Alla inlägg under september 2007

mmm

Av Camilla - 20 september 2007 19:56

God avokadosallad till middag från golden west. Är proppmätt nu! Godis har jag köpt också. Blir tydligen min svullardag idag :P


Snart idol och sen heroes. Går sjukt många serier och program på tv nu som man kan se på kvällarna. Dokusåpatrenden som var för några år sen verkar ju helt klart ha bytts ut mot serietrenden. I like. Bara så svårt att följa allt ju ;) Nu börjar det!

Av Camilla - 20 september 2007 13:31

5 frågor av 8 är snart avklarade. Skulle behöva göra en fråga till idag egentligen så att jag har två kvar i morgon och blir klar innan helgen. Men jag orkar verkligen inte. Känns inte som mitt huvud kan ta in nåt mer om fenomenologi, postsrukturalism, nätverksteori och rational choice idag. Endast lättsamma serier och program på tv tror jag ;) En promenad i solen skulle också vara skönt.


Inatt sov vi på rätt sida av sängen igen :) Då drömde jag om Kajsa istället haha. Hon skrapade triss i nyhetsmorgon och vann 70 000 kr i månaden i 10 år.  Tror jag blev ganska avundsjuk.  

Av Camilla - 19 september 2007 17:46

Skrivit på tentan och tränat är det jag har gjort idag. Gick lite segt med tentan och lite segt på träningen. Min kropp ville inte riktigt samarbeta :P Den sov nog, var ju uppe kl 7 idag med :) Nu ska jag snart ta en dusch och sen ska vi laga middag. Det blir kycklingfilé med creme fraiche, champinjoner och paprika.


Drömde förresten inatt att jag var nån sorts assistent år Britney Spears. Jag var ny så det var en kille med som hjälpte mig. Han ställde upp idol sen och gick vidare. Jag provsjöng tydligen också men gick inte vidare :) Jag och J bytte sida i sängen inatt. Fråga inte varför :P Så kanske att jag drömde hans drömmar ;) Måste fråga om han drömmer om Brittan ofta! haha

Av Camilla - 18 september 2007 17:26

Som sagt tog Kajsa massa crazy bilder i helgen. Här är en av dom. Camilla och Camilla posar! haha

Av Camilla - 18 september 2007 14:49

Har suttit sen klockan 8 i morse med tentan. Med paus för lunch och en kort promenad. Gick upp kl 7, pigg och laddad...nästan :P Har svarat på två frågor så tror jag ska ge mig för idag. Blir så trött i huvudet. Älsklingen sitter i soffan och tittar på fotboll och äter popcorn. Tror jag ska göra honom sällskap :) Men popcornen kan han få behålla för sig själv. Jag vill bara ha gos :)


Jag har förresten börjat med några konstiga ljud på natten haha Jag gör nåt konstigt med tänderna och munnen säger Johan. Jag hade en sån period förut men inte gjort så på jättelänge men nu är det varje natt. Väldigt irriterande enligt Johan :P Undrar vad sånt beror på.  


Nej, soffan var det ja :) 

Av Camilla - 17 september 2007 17:02

Nu har den kommit upp på nätet. 8 frågor, max 10 sidor. Så jag vet exakt vad jag ska syssla med hela den här veckan :) Nu blir de friskis.

Av Camilla - 17 september 2007 09:38

Helgen har varit toppen! Lite strul och förseningar var det på resan till Mjölby. Strul först i tunnelbanan och sen var bussen försenad också. Sjukt mkt folk som var ute och reste. Jag fick åka dubbeldäckare :) Kom fram vid niotiden och bjöds på tacos.


På lördagen var vi ute en del och en tur till systemet blev det också. Jag och J körde på spritzers, vitt vin och sprite :) Vi tog bilen till festen i Norrköping. Hade lite svårt att hitta parkeringsplats så vi snurrade runt ett tag i den röriga staden :) Festen var rolig! Rätt mycket folk och härlig stämning :) Tror att Kajsa upplevde större delen av festen genom sin nya kamera för hon tog typ 350 bilder haha Många galna bilder! Många gick ut på kvällen men jag, Johan och Kalle stannade kvar och städade :) Jag och Johan sov på soffan men vaknade till när Kajsas och Camilla s och Henriks efterfest drog igång. Dom hade tydligen fått med sig två smågrabbar :P 


Igår kom vi hem vid sjutiden. Tog en donken i Åkersberga. Ett måste sådär dagen efter :)


Idag blir det skola kl 13 och sen träning. Älsklingen är hemma hela den här veckan men nästa vecka börjar han jobba i Mjölby så då blir vi särbos på riktigt. Jobbigt! Men vi ska klara det :)

Ovido - Quiz & Flashcards