Alla inlägg under september 2007

Av Camilla - 26 september 2007 17:37

Pluggat, tvättat, tränat. Nu blir det duschen och sen ska jag till Andreas och Jessica och äta tacos!

Av Camilla - 25 september 2007 16:21

Slutpluggat för idag. Ska läsa en bok och skriva referat på den. Har bara 50 sidor kvar :D Sen ska det ju skrivas ihop nånting bra också men det är ett annat problem.


Ska iväg och träna 17.30 Längtar verkligen! Har suttit inne hela dan. Trots det härliga vädret :/ En stund på balkongen har det blivit iaf. Efter träningen kommer mamma och pappa hit. Pappa vill låna vår tv för att kolla på viasat sport som inte dom har så då kommer dom hit och tar med sig kinamat också :D Tobbe kommer med.


Idag kom polisen hit. Det jag fick ut av att tjuvlyssna (såklart haha) var att en kille hade blivit slagen av sin tjej och anmält henne. Jag skulle ner och kolla posten och då stod han där med två poliser. Ja, livet är bra spännande :)



Av Camilla - 25 september 2007 07:55

Älskar dig :)

Av Camilla - 24 september 2007 19:03

Tog en dagens-outfit-bild idag ;) hihi


Jeansjacka Asos.com 

Klänning Hm

Strumpbyxor Lindex 

Av Camilla - 24 september 2007 17:22

För det betyder att tentan är inlämnad och att jag har haft möte med min handledare :) Var lite nervös inför det för jag har inte träffat honom förut. Ingen aning om vem det var liksom. Blir nervös när jag inte har koll på sånt i förväg ju :) Men det gick bra! En stilig karl i 50-årsåldern var det som jobbar på institutet för social forskning. Han verkade inte ha så mkt koll på själva upplägget men han kom med bra tips om ämnet. Jag har bestämt mig för att skriva om ungdomars syn på jämställdhet. Har alltid varit intresserad av jämställdhet och ungdomar har jag hela tiden velat skriva om. Han hade skrivit en del om attityder kring jämställdhet så det passar ju bra. Fick lite litteratur också.


En god lunch med mamma blev det idag också. Pastasallad och grillad kyckling från delikatessdisken på ica :)

Av Camilla - 24 september 2007 10:04

Börjar så smått bli klar med tentan nu. Alla svar utom ett är jag ganska nöjd med. Kl 13 kommer mamma och hämtar mig för jag ska dit och skriva ut tentan (vi har ingen färg kvar i vår skrivare) och så ska vi äta lunch tillsammans :) Sen ska tentan lämnas på universitetet och jag ska ha möte med min handledare där.


Första dagen för älsklingen på nya jobbet idag :) Jag vet att det kommer gå galant för honom! 

Av Camilla - 23 september 2007 22:33

Kaffet gjorde sitt! Jag har fått en hel del gjort så imorgon förmiddag blir det bara lite finputsning. Sen är det bara att hoppas på ett godkänt betyg :)


Nu säger vi (jag och katterna) god natt här :)


Av Camilla - 23 september 2007 18:03

Nu ska jag sätta mig och skriva på tentan i två timmar innan ensam mamma söker går på tv. Trots att jag nästan aldrig dricker kaffe så får det nog bli en kopp efter det om jag ska orka fortsätta plugga för jag är ingen kvällsmänniska! Det tar verkligen emot att sätta sig och plugga nu. Åh, vill inte :P

Ovido - Quiz & Flashcards