Alla inlägg under september 2007

Av Camilla - 8 september 2007 11:25

Idag fyller min storebror, Andreas 28 år, grattis! :) Vi ska dit vid 14 och fika och lämna paket.

Av Camilla - 7 september 2007 18:00

Snart dags att laga middag. Ska bara dricka upp mitt första glas vin ;)

Av Camilla - 7 september 2007 16:47

Hittade inga jeans men en klänning och strumpbyxor :) J provade en snygg jacka (bilden) men han köpte den inte. Slänger upp en (dålig) bild på ny tröja och rosa strumpisarna också :)

Av Camilla - 7 september 2007 10:45

Idag ska jag skolka för att åka till Täby centrum och handla jeans ;) Nej inte riktigt så. Känner att jag inte orkar gå på föreläsningen idag, har läst och tycker att jag förstår. Men om jag inte ska gå så vill jag hitta på nåt och eftersom jag tänkt att jag ändå ska köpa jeans i helgen så kan jag ju göra det idag :) Så jag och J ska åka dit snart.


Nu ringde Jehovas på dörren precis. Känner igen kvinnan. Jag har råkat öppna en gång och nu blir jag inte av med dom! Öppnade inte nu. 



Av Camilla - 6 september 2007 18:18

Jag har varit och tränat och maten står i ugnen, tack vare Johan :D Han är bäst! Det blir ungsstekt falukorv till middag med äpplen och ost. Åh, jag är så hungrig nu. Det gick segare på träningen idag, trots att det var samma pass. Men mycket hänger väl på dagsformen antar jag.


Har pluggat en del idag. Inte så mycket som jag skulle behöva kanske men så blir det ibland (jämt) :P Handledaren som jag fick tips om till min uppsats är tjänstledig nu så jag har mailat en annan. Väntar på svar.

Av Camilla - 5 september 2007 21:59

Internet funkar på vår dator nu. Jag är glad!

Av Camilla - 5 september 2007 18:26

Nu har jag mailat en eventuell handledare på brå (brottsförebygganderådet). Har tänkt att skriva min uppsats om hur ungdomars avvikande beteenden (brottslighet, drogvanor, mobbning) samspelar med deras sociala klass, familjestruktur, etnicitet, kamratumgänge osv :) Låter bra?

Av Camilla - 5 september 2007 17:40

Igår hände något med vår dator. Det gick inte att komma in på nätet så idag ringde jag vår privata datorexpert, Tobbe :) Han säger att det är ett virus! Så nu har jag lånat hem hans laptop tills imorgon för att stilla abstinensen. Och för att fixa lite skolgrejer, självklart! ;)


Den största nyheten sen i förrigår är att jag har börjat träna igen. Gick på ett medelpass igår :) Så himla skönt att komma igång. Det var jobbigt men inte så jobbigt som jag trodde att det skulle vara med tanke på att det var så längesen jag tränade. Förra hösten tränade jag på jättebra men i våras kom jag inte alls igång, blev mest lite ströträning. 


Föreläsning igår men idag har jag läst hemma hela dan. Jag och J tog lunch på golden west. Jag tog avokadosallad och han pizza. Älskar deras avokadosallad :)


Nu måste jag välja och maila handledare till höstens c-uppsats. Hoppas att vi får ordning på vår dator inom kort. 

Ovido - Quiz & Flashcards