Alla inlägg under februari 2008

Av Camilla - 16 februari 2008 23:06

En underbar kväll blev det! God middag på Oxenstiernas, jag åt biff med färsk pommes och bearnaisesås och älskling åt plankstek. Vi delade på en flaska rödvin till och till efterrätt blev det chokladmousse för mig och vaniljglass för Johan :) Tur att vi inte hade långt att gå hem för vi var bra mätta. Det hindrade oss dock inte från att äta godis till melodifestivalen sen ;)


Nu lockar sängen, det ligger en naken karl där ;) Imorgon blir det kanske bio.


Jag och Johan innan middagen.

Av Camilla - 15 februari 2008 16:48

Då jag och Johan inte kunde mysa till det igår på alla hjärtans dag så tar vi igen det i helgen :) Johan ska bjuda mig på middag på oxenstiernas här i närheten imorgon och jag har köpt ett presentkort på SF till honom som han ska få ikväll. Dinner and a movie med andra ord :)  Enkelt och mysigt.

Av Camilla - 15 februari 2008 10:28

Hade varit snyggt med lite färg nu, man är bra blek så här på vintern.

Av Camilla - 15 februari 2008 09:51

Solen skiner och det är fredag igen :) Ska in till Täby för en fika idag och ikväll kommer älskling.


Nu ska jag duscha och göra mig lite fredagsfin.

Av Camilla - 14 februari 2008 10:43

Tänk att varje morgon få håret tvättat av någon och hårbotten masserad i typ 10 minuter, det fick jag idag av Malin, min frisör :) Så skönt. Blev riktigt nöjd med klippningen också!


Alla hjärtans dag idag, ska ni fira? I så fall hur?



Av Camilla - 13 februari 2008 18:50

Jag vill vinna denna modemiddag bara för att få klä upp mig till tänderna och vara prinsessa för en kväll :)

Tävla här

Av Camilla - 13 februari 2008 16:35

Låg och läste och åt choklad och så somnade jag helt plötsligt och sov i en timme. Så kan det gå. Mamma fixar middag nu. Det blir tacos ikväll :) Duktiga Camilla har varit och handlat.


Fick samtal från SKOP vid 14-tiden, undrade om jag kunde komma in och jobba på eftermiddagen. Eh, åka in och vända?  Tror inte det.  

Av Camilla - 13 februari 2008 12:54

Nu ska jag ta en promenad till affären i det vackra vädret :)

Ovido - Quiz & Flashcards