Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Camilla - 3 februari 2008 22:29

En musikalisk pappa och en musikalisk bror har jag, själv blev man inte lika lyckad på det området haha Titta här och här får ni se vad jag menar :)


Pappa har också spelat in en video, återkommer med den så fort den ligger på youtube. Om han vågar lägga ut den ;) 



Av Camilla - 3 februari 2008 18:37

I en annan del av Köping

Av Camilla - 3 februari 2008 17:22

Har precis skrivit en ny meritförteckning, tog inte så lång tid ;) Sökte ett extrajobb som besöksintervjuare också så att jag kan tjäna lite pengar medan jag bor här. Det vara bara att skicka in en anmälan att man var intresserad och skriva lite kort om sig själv. Intervjuer har jag gjort under utbildningen så jag borde passa perfekt ;)

Av Camilla - 3 februari 2008 14:33

Kollat på nyhetsmorgon och reprisen av let's dance, ätit lunch, gått en promenad i snön och köpt godis. That's all folks, en lugn och skön söndag :) Pappa ska baka bröd nu, ska bli gott!

Ovido - Quiz & Flashcards