Alla inlägg den 7 februari 2008

Av Camilla - 7 februari 2008 17:00

Hittade flera saker på Vila som jag blev nöjd med. Att shoppa med mamma, till mamma är däremot ingen picknick! Här snackar vi beslutsångest :P Hon lyckades dock hitta lite till slut som hon blev nöjd med. Blev en lunch inne i gallerian också och vinshopping på systemet.

Av Camilla - 7 februari 2008 10:01

Håller på att göra mig i ordning för en tur till stan med mamma. Det blir lunch och lite shopping :) Har ju tjatat om mitt presentkort på Vila i en evighet, nu ska det shoppas upp haha Om jag hittar något fint vill säga. Skulle vilja ha något som passar med mina nya grå jeans. Som för övrigt är sjukt tajta. Har i vanliga fall strl 28 i jeans men den storleken var slut så jag tog 29 då sa tjejen i kassan att de töjer sig jättemycket så hon fick mig att tro att jag kunde pressa mig i ett par 27.or Och pressa var ordet :P MEN jag kom i dom :D Och jag tycker att dom sitter riktigt snyggt.


Ha en fin dag!

Ovido - Quiz & Flashcards