Alla inlägg den 25 februari 2008

Av Camilla - 25 februari 2008 20:26

Flera gånger per dygn får jag jobbiga hostattacker. Har inte ont i halsen eller är förkyld i övrigt, bara irriterande hosta. Inte så konstigt kanske när alla runt omkring är sjuka.


Typiskt att Kajsa är i Åkersberga när jag ska åka till Norrköping :P Hade ju varit trevligt med lite lunchsällskap. Ska skriva ut en karta nu så jag hittar dit imorgon :) Vet iofs inte om det är till så stor nytta, man kanske måste kunna läsa kartor för att ha nytta av dom? ;) 


Sålt två böcker idag på kurslitteratur.se 200 spänn thank you very much :) 

Av Camilla - 25 februari 2008 12:41

Har lunch nu så varför inte slänga in ett inlägg? :) Missade bussen i morse. Den har kommit minst 5 min sent varje dag, utom idag såklart. Blev trots senare buss ine försenad till jobbet, det gick snabbt idag. Mindre folk på bussen på grund av sportlov i Stockholm. Blir nog den bussen resten av veckan också = 20 min sovmorgon :)


Har två referenser nu som jag kan ange imorgon på intervjun om dom vill ha. Dels min chef här och min handledare till examensarbetet :) Perfekt.

Av Camilla - 25 februari 2008 07:33

Vad ska jag ha på mig idag? Alltid lika klurigt det där :P 10 minuter till jag ska gå, kanske borde välja nåt.


Ha en bra dag! 

Ovido - Quiz & Flashcards