Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Camilla - 22 februari 2008 17:59

Precis sovit middag en stund, det var skönt! Har dock lite huvudvärk nu. Pappa håller på att laga middag där nere nu, blir nåt med kyckling. Älsklingen ligger här bakom mig i sängen och vaknar till lite :)


Packade enkäter på jobbet hela förmiddagen och sen åkte jag till Täby och mötte upp Johan. Stötte på Azra också, vi hade precis messat lite, var kul :) Blev asiatisk mat till lunch, köpte ett par nya svarta tights för min hm-bonus och så köpte vi födelsedagspresent till Johans mamma. Blev en sväng på systemet också till mamma och pappa :) Sen köpte vi godis och hyrde saw 4.


Tid för intervjun är bestämd, tisdag kl 13.30 ska jag vara i Norrköping. Spännande.  




Av Camilla - 22 februari 2008 07:28

Blåster massor ute idag. Undrar om jag blåser bort på väg till bussen? Konstigare saker har väl hänt :) Ganska pigg idag. Jag sover så himla mycket bättre på nätterna nu när jag jobbar än när jag pluggade. Rutiner är bra.


Ha en trevlig fredag. Njut av att det är arbetsveckans sista dag :) 



Ovido - Quiz & Flashcards