Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Camilla - 12 februari 2008 16:58

Hemma från en dag i huvudstaden. Har lämnat in uppsatsen och fikat. Fick samtal från SKOP också under dagen, jag ska jobba heltid där i två veckor från och med måndag. Känns bra. Köpte med mig lite godis också till kvällens Gossip girl och Gynning ;)


Bokade precis klipptid till på torsdag kl 9. Har en ny favoritfrisör nu som jag blev så nöjd med förra gången. Johan tyckte också att det blev jättebra efter jag varit där sist :) så hos henne blir det på torsdag.


Glöm inte att vara med i min omröstning! 

Av Camilla - 12 februari 2008 10:10

Ringde precis till SKOP för att höra om jag fortfarande är anställd där, har ju inte jobbat där sen i augusti. Jag behöver jobba så jag har något att göra på dagarna och pengar behövs alltid :) Hon lät glad när jag ringde och sa att hon gärna ringer vid behov.


Ska in till universitetet i eftermiddag med uppsatsen, sen ringde Micke och var sysslolös så vi ska ta en fika. Ska först till pappas jobb och hämta min uppsats för han skulle skriva ut den där, med laserskrivare, proffsigt ;)

Ovido - Quiz & Flashcards