Alla inlägg den 26 februari 2008

Av Camilla - 26 februari 2008 21:08

Ska gå och lägga mig nu, så himla trött. Pallar inte ens Gynning. Men Gossip girl såg jag där det blev en romantisk kyss i slutet :)


zzzz..

Av Camilla - 26 februari 2008 18:47

Intervjun gick bra..tror jag :) Jag känner inte att jag kunde sagt nåt mer eller att jag sa nåt jag inte borde sagt. Fick först träffa två kvinnor, en ekonom och en programansvarig. Efter det fick jag göra en skrivuppgift. Jag skulle sammanfatta en text på 10 minuter. Sen fick jag träffa hon som är programsekreterare nu (som ska få barn och därför ska vara mammaledig) och en kille som är ekonom. 1,5 timme tog det. Känner mig rejält trött nu!

20 stycken hade sökt och 3 fick komma på intervju så en hyffsad chans ska jag väl ha. Men vågar inte hoppas :) Känns iaf som ett toppenjobb där jag kommer ha stor användning av min utbildning.


När jag kom till Norrköping ösregnade det. Så mycket hade man för att ha gjort sig fin inför intervjun :P


Ska slänga mig i soffan nu.


Juste, skulle få min tågbiljett betald av dom :D 




Av Camilla - 26 februari 2008 08:19

Norrköping here I come :)

Ovido - Quiz & Flashcards