Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Camilla - 5 februari 2008 22:20

Carolina Gynnings låt satte sig måste jag säga :P Sen vet jag inte riktigt om jag gillar konceptet - "snygg tjej som egentligen inte kan sjunga spelar in singel" ;) Men jag är ett Carolina-fan så låt gå!



Av Camilla - 5 februari 2008 14:14

Blir nog inte klar med uppsatsen idag heller haha Min handledare tyckte att jag skulle göra ändringarna och sen låta den vara några dagar för att sen läsa  den en gång till och sen skicka till honom så han kan snabbt titta igenom den en gång till. Han var genomgående väldigt nöjd med uppsatsen skrev han men han tyckte det fanns en del slarvfel :P Beror nog på att jag känner mig stressad att bli klar men det viktiga är ju att den blir bra.


Nu kör vi! 



Av Camilla - 5 februari 2008 10:13

10 timmar har jag sovit i natt, minst! För mycket tycker jag, blir bara seg då. Men å andra sidan känns det som att vädret inbjuder till minst 10 timmar till :P


Bara plugg som står på schemat idag. Och en semla kanske jag får ikväll om jag har tur :) Sen är jag tragisk och längtar till en härlig tv-kväll med Gossip girl och Gynning haha


Nä, först av allt ska jag kolla om några roliga jobb har kommit in.  

Ovido - Quiz & Flashcards