Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Camilla - 24 februari 2008 22:22

Avslutar min dag med lite MJ :) Gonatt!

SJ

Av Camilla - 24 februari 2008 19:54

Nu är tågresa tur och retur till Norrköping bokat.


Snart börjar i en annan del av Köping och sen är det nip/tuck. Efter det är det nog dags att sova för att vakna pigg till en ny vecka :) Igen. Galet vad fort dagarna, veckorna, månaderna går. Snart fyller jag år :)

Av Camilla - 24 februari 2008 18:53

Underbarn? :)

Av Camilla - 24 februari 2008 17:59

Inte mycket har åstadkommits här idag. Slappat hela dagen. Precis som en söndag ska vara tycker jag :) Älsklingen åkte tillbaka vid 15.30 och sen dess har jag tvättat några tröjor för hand, sett reprisen av Grey's och druckit en kopp kaffe.


Ska söka några jobb nu. Hoppas självklart på att få jobbet på socialkontoret som programsekreterare, där jag då kommer att få jobba på avdelningen för ledning och service med information och statistik :) Men jag vet ju faktiskt inte hur många som ska på intervju och hur stor chans jag har. Men håll tummarna för mig på tisdag 13.30 :) Måste kolla tågbiljetter också. Sista minuten resa vore bra men känns lite risky. 



Ovido - Quiz & Flashcards