Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Camilla - 10 februari 2008 22:34

Precis sett på nip/tuck, bra serie! Funderar på att gå och lägga mig snart. Har lite huvudvärk. Saknar dig, Johan.

Av Camilla - 10 februari 2008 19:32

Kajsa har tråkigt, jag har tråkigt så vi sitter på msn och har tråkigt tillsammans! Blir myyycket roligare då :) När jag flyttar kommer vi bo mycket närmare varandra, kul tycker jag. Då slipper vi sitta på msn :P


Mina söta östgötar (stavas?) som kommer få mig att trivas i min nya stad.

Av Camilla - 10 februari 2008 17:53

Det tog sin tid, men nu ligger den där ---> :) Rösta gärna.

Av Camilla - 10 februari 2008 16:26

Jag har tråkigt. What to do? Mår illa efter kaffet också.


Av Camilla - 10 februari 2008 14:36

Nu har älsklingen åkt. Var tog helgen vägen? Dock en dag närmare vår flytt :) 7 veckor kvar nu.


Jag ska söka några jobb idag, och ta en dusch vore skönt. Sugen på att baka nåt också men vet inte om jag orkar :P

Ovido - Quiz & Flashcards