Alla inlägg under februari 2008

Av Camilla - 22 februari 2008 07:28

Blåster massor ute idag. Undrar om jag blåser bort på väg till bussen? Konstigare saker har väl hänt :) Ganska pigg idag. Jag sover så himla mycket bättre på nätterna nu när jag jobbar än när jag pluggade. Rutiner är bra.


Ha en trevlig fredag. Njut av att det är arbetsveckans sista dag :) 



Av Camilla - 21 februari 2008 21:06

Utmanad av Kajsa!


Inledande
Fullständigt namn: Camilla Benedikte Nilsen
Din ålder: 22 år.
Födelsedag: 10 mars
Syskon: Två bröder, 21 och 28
Hårfärg: Blond
Ögonfärg: Blå

Förhållanden
Vem är din bästa vän? Johan :)
Har du en pojkvän/flickvän? Ja, Johan
Hur länge har ni varit ihop? 3,5 år
Hur långt var ditt längsta förhållande? Det här är det längsta
Vem kysste du senast? Johan
Vad shoppar du helst? Kläder!
Har du några tatueringar eller piercings, och i så fall hur många och var? Nej
Hur många skor har du? Vet faktiskt inte
Hur många par byxor har du? Se ovan

Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja ;)

Favoriter
Färg: Blå
Mat: Kyckling
Killnamn: Elias är fint
Tjejnamn: Stella, Tilde, Julia
Ämne i skolan: Engelska
Musik: Soul :)
Fras/mening/uttryck: Härligt!

Har du någonsin..
Snusat? Ja
Rökt? Ja
Hoppat bungee jump? Nej
Brutit mot lagen? Har t.ex laddat ner :P
Fått dig själv att kräkas? Ja
Nakenbadat? Ja
Varit kär? Ja!

Extra grejer
Tar du droger? Nej
Vad använder du för schampoo? För torrt hår :)
Vad är du mest rädd för? Är inte rädd för så mycket faktiskt, onödigt ju :P
Vilken bil skulle du vilja ha? Bryr mig inte

Hur många MSN-kontakter har du? 37

Hur många av dem är online just nu? 4

Slutfrågor
Pizza eller choklad? Choklad, lätt!

Tränar du? Ja, på Friskis.

Hur ofta? 2-3 ggr i veckan

Guld eller silver? Silver.
Vilken film såg du sist på bio? Utlämnad

Vad vill du helst av allt göra just nu? Sova


Jag utmanar Johanna och Tobbe!

Av Camilla - 21 februari 2008 19:19

När man inte hinner uppdatera på en hel dag har det helt plötsligt hänt massa (två) saker. Nästa vecka ska jag på arbetsintervju på socialkontoret i Norrköping :D Vet inte vilken dag än för när jag ringde upp hade de gått hem för dagen så imorgon ska jag ringa för att bestämma tid. Sen har jag fått tid för uppsatsseminarium också, 4 mars kl 13-16. Läskigt. Hade en mardröm härom natten om det.


Gårdagen med Micke var trevlig. Efter jag slutat jobbet åkte jag till Micke i Bergshamra och vi drack vin och åt pizza :) Kom inte hem alltför sent, vid halv tolv tror jag. Snälla storebror, Andreas hämtade mig vid Åkers runö så jag slapp ta fucking ersättningsbuss, tack :) 


Idag hade jag och Sefaat lunchdejt på Mc Donalds, också trevligt! Gör vi om snart igen tycker jag.  


Imorgon skan jag bara jobba halva dan har jag bestämt för Johan kommer tidigt :) Vi ska äta lunch tillsammans i Täby centrum.

Av Camilla - 19 februari 2008 22:15

En lång dag blev det idag. Var helt ok att jobba idag också, roliga arbetskamrater som sagt. Direkt efter jobbet åkte jag och tränade, gick på danspasset för första gången. Sjukt kul var det :D Blev partysugen efter haha Måste gå på det igen. Vid kvart i åtta var jag hemma, ungefär 12 timmar senare än jag åkte i morse. Lite drygt.


Imorgon efter jobbet ska jag hem til Micke. Vi ska laga mat och dricka lite vin, fira att vi är klara med våra uppsatser. Vi hade först tänk att vi skulle gå ut men vi kom fram till att vi inte hade råd :P Nu ska jag lägga in nya Jacksonskivan i mobilen så jag har nåt bra att lyssna på på bussen resten av veckan.


Kontoret :)

Av Camilla - 18 februari 2008 21:48

Åt våfflor ikväll som pappa gjort och tittade på en ny serie på ettan. Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa ps. Jag älskar dig. Precis börjat på den. Får se hur länge jag orkar läsa, känns som jag kommer sova gott i natt :)

Av Camilla - 18 februari 2008 18:53

Det var kul att jobba idag. De har anställt två nya tjejer i min ålder på heltid och eftersom arbetet för det mesta är relativt monotont och inte kräver så mycket tänkande kan man sitta och prata :) En av tjejerna berättade om hela sitt liv tror jag haha Hon var 24 år, från Sundsvall, en dotter på tre år med en man från Gambia som är ute ur bilden, hon älskar svarta män och kan inte tänka sig att vara tillsammans med nån som inte är det och så gillar hon Reagge hehe Tycker det är rätt kul med så öppna människor.


Nu ska jag söka jobb för det är ett heltidsjobb i Östergötland som jag behöver.

Av Camilla - 17 februari 2008 19:25

Utlämnad (rendition) var bra, godiset var gott och sällskapet var underbart :) Kvällen kommer bestå av de roliga i Köping och nip/tuck. Sen blir det nog sovdags för imorgon jobbar jag! 9-17, hur ska jag orka? Vet knappt vad jobba är ;) (men det brukar jag inte nämna i mina jobbansökningar). Älsklingen ska skjutsa mig till bussen i morgon bitti och sen åker han hem :( Förkyld är han stackaren så jag hoppas han orkar med att jobba hela veckan.

Av Camilla - 17 februari 2008 11:56

Ovido - Quiz & Flashcards