Alla inlägg under november 2007

Av Camilla - 2 november 2007 23:22

En mysig kväll med idol och fredag hela veckan :) God middag, fläskfilé med egen klyftpotatis, rödvin och sen godis såklart . En typisk fredag. Nu är jag riktigt trött så sängen känns oerhört lockande. Hörs imorgon, god natt :)

Av Camilla - 2 november 2007 16:16

Den 31 januari är vår sista dag här. 3 månaders uppsägningstid så vi kände att vi var tvungna att säga upp den nu fast vi inte har hittat nån ny än. Vill inte ha dubbla hyror. Har tittat lite både på bostadsrätter och hyresrätter i Linköping och Mjölby. Nu får vi börja leta ännu mer seriöst :)



Av Camilla - 2 november 2007 08:01

Grå top och svart kjol i tulpanmodell från Hm och svarta strumpbyxor från Åhlens.

Av Camilla - 2 november 2007 07:04

Gick och la mig 21.30 igår. Var längesen jag la mig så tidigt. Det resulterade i att jag var pigg klockan 6 när jag blev väckt av en kissemiss :) Låg kvar i sängen en stund och gick sen upp och åt en stooor frukost!


Eftersom Johan jobbar kväll den här veckan så är han ledig idag vilket betyder att han kommer hit tidigt. Fram tills dess ska jag vara duktig och hålla på med min analysuppgift. Sen kanske vi går och äter lunch nånstans, vore mysigt :) 

Av Camilla - 1 november 2007 18:07

Natasha Bedingfield:

Av Camilla - 1 november 2007 17:36

Inga fler lektioner den här veckan. Skönt! Blir bara lite plugg imorgon på förmiddagen innan älsklingen kommer hem. Längtar efter honom :) Känner mig piggare nu och laddad för friskis, blir ett medelpass kl 18.30

Av Camilla - 1 november 2007 11:07

Idag är jag trött! Känner verkligen inte för att pallra mig till skolan. Men jag måste, annars kommer jag inte fatta nåt sen till tentan. Bara två poängskurs det här så snart dags för tenta igen. Ingen vila här inte. Och så grått och trist väder ute också. Sånt brukar påverka mig. Har även tänkt träna ikväll. Det känns också jobbigt :P Vill ligga i soffan hela dan och titta på filmen jag fick igår från Elle - "Hemma bäst" med Sarah Jessica Parker. Kanske är det lite lunch jag behöver helt enkelt :)

Ovido - Quiz & Flashcards