Alla inlägg under november 2007

Av Camilla - 13 november 2007 09:00

Vit top - Roco woman (Ny)

Jeans - Hm

Av Camilla - 12 november 2007 19:15

Gå via denna länk och registrera dig så får både du och jag poäng ;) Genom att besöka och/eller registrera dig på olika sidor så får du poäng som sedan byts ut mot biobiljetter eller presentkort på hm bland annat. Do it ;)

Av Camilla - 12 november 2007 16:58

Nu har jag fyllt på kylen lite. Alltid härligt när man har varit och handlat och det finns massa mat att välja mellan :) Har tagit lite blåbärssoppa och en macka, ska iväg och träna 17.30


Har gått halvbra med pluggandet idag, fastnade lite och gav upp. Försöker senare ikväll eller imorgon. Kanske borde prova med ett glas vin som Kajsa gör haha Hon säger att hon skriver bättre efter nåt glas och jag tror henne :D Finns tyvärr inget vin hemma. 


Av Camilla - 12 november 2007 12:24

På onsdag kommer Alex hit och äter middag med mig :) Så längesen vi sågs. Tycker att han ska få genomlida "bonde söker fru" och "Grey's" med mig då ;)

Av Camilla - 12 november 2007 10:15

Älsklingen har åkt och jag ska fortsätta på hemtentan. Den ska in på torsdag. Regnigt och grått här så gör inte så mkt att jag måste sitta inne hela dan. Handling och träning står på programmet också.


  • Grå klänning - Hm
  • Offwhite kofta - Gina
  • Svarta strumpbyxor -  Åhlens
Av Camilla - 11 november 2007 20:14

Pappas dag idag. Två filmer fick han av oss :)


Helgen har varit jätteskön. God mat och dricka och massa andra onyttigheter ;) Bastubad blev det också, lyxigt!


Johans föräldrar gick på visningen av vindsvåningen idag. Är en visning på tisdagkväll också. Johan jobbar kväll nästa vecka men det var tydligen okej att ringa mäklaren och boka in en tid på förmiddagen. Det känns bra att han kan titta på den innan vi eventuellt budar :) Köket är tyvärr pyttelitet vilket är en nackdel.


Nu ska vi titta på hostel 2. Allt för att få krypa upp i Johans famn ;) 

Av Camilla - 10 november 2007 08:06

8.30 kommer mamma och pappa och hämtar oss. Andreas och Tobias åker med Andreas bil. Skönt att inte behöva packa så mycket eftersom vi bara stannar till imorgon. Lämnar katterna ensamma också. Det borde dom väl klara? Har hällt upp massa mat och vatten :)

Av Camilla - 9 november 2007 22:39

Nej, inte Christoffer! Min favorit ju.

Ovido - Quiz & Flashcards