Alla inlägg den 25 november 2007

P&P

Av Camilla - 25 november 2007 21:28

Så här tänker vi oss Pyrets färd till himlen. Polarn står och tittar på. Sött va? :) Vi saknar henne.


Die hard 4 var bra tyckte jag. Undrar vad vi ska hitta på nu. Blir väl soffan och nåt tv-program.  

Av Camilla - 25 november 2007 18:46

Nu har vi handlat. Det blev korv med bröd och cola till det och så lite godis :) Hyrde die hard 4 också. Snart blir det alltså middag här, är så hungrig!

Av Camilla - 25 november 2007 16:54

Nu är jobbansökan inskickad. Lär ju behöva söka en massa jobb innan jag får nåt, helst utredningsarbete men kan tänka mig förskola, affär, sjukvård bara för att ha nåt direkt jag flyttar. Men självklart vill jag ju använda min utbildning så om det blir nåt annat jobb kommer det bara vara provisoriskt (hoppas jag!)


Nu ska vi gå och handla nåt gott till kvällen och kanske hyra nån bra film. Söndagsmys it is.  

Av Camilla - 25 november 2007 14:21

Blev trots allt en riktigt trevlig kväll igår. Kycklingwok till middag med rött vin till. Sen drack vi glögg och åt pepparkakor och lussebullar.


Idag har vi inte gjort ett smack. Regnigt och grått ute. Kanske blir en sväng till affären sen. Jag ska skriva jobbansökan också till jobbet i Norrköping.

Ovido - Quiz & Flashcards