Alla inlägg den 15 november 2007

Av Camilla - 15 november 2007 20:28

Somnade två timmar på eftermiddagen. Det var riktigt skönt :) Kändes som jag behövde det. Tur att mamma ringde och väckte mig för vi skulle träna. Träningen gick lite segt. Hoppas jag inte är på väg att bli sjuk.


Träningen är alltså avklarad, tentan är inlämnad, helgen närmar sig. Det ska jag fira med choklad :D Sen blir det packning, åker till Johan imorgon. 8.20 går bussen från centralen, blir nog en tidig kväll ikväll.

Av Camilla - 15 november 2007 14:13

Provade en ny frisör idag på icon. Hon hade precis gått ut frisörprogrammet och var jätteduktig. Hon gav massa förslag och så vilket iaf jag vill att frisören ska göra. Så var hon jättesöt och trevlig också :) Blev tyvärr strömavbrott när jag satt där så fick gå med blött hår. Skulle in till universitetet och lämna tentan men pga strömavbrottet gick inte heller tåget så det blev ersättningsbuss en bit. Lämnade tentan och hämtade en annan som jag fick godkänt på :D Utvärderingmetoder. Sen träffade jag Gabriella som jag pluggat sociologi med förut som är färdig utredare. Hon jobbar som forskarassistent nu.


Dags för lunch! Är dödshungrig.  

Av Camilla - 15 november 2007 08:14

Av Camilla - 15 november 2007 07:29

Lite, lite kvar att skriva på tentan. Hade en kompletteringsuppgift också kom jag på eftersom jag missade ett obligatoriskt seminarium. Men det var en liten uppgift bara och jag har gott om tid på mig :) Kl 10 ska jag klippa mig. Var längesen nu. Men det blir bara att klippa topparna och tunna ur håret lite. Sen åker jag in till universitetet och lämnar in tentan som jag förhoppningsvis blivit klar med :)


Glömde ju skriva att jag fick en jättefin vas igår av Alex :) Det var typ julklapp-födelsedags-längesen vi sågs-present i ett :)


Ska ta en dusch nu innan jag sätter igång.  

Ovido - Quiz & Flashcards