Alla inlägg den 6 november 2007

Av Camilla - 6 november 2007 21:35

Jag och älsklingen har sett en jättefin vindsvåning som vi vill bo i :)  Vi ska kontakta banken så snart som möjligt. Tycker det är ballt med vindsvåning. Har sett ett jobb också som jag ska söka. Så det rör på sig lite :) Ska fortsätta titta på desperate housewives nu.    

Av Camilla - 6 november 2007 11:20

Har pluggat nu på förmiddagen, granskar en artikel om svensk alkoholpolitik. Ska äta lunch om en liten stund och sen blir det lite fika på det hos Tobbe, mamma och Andreas kommer också. Gustav Adolfs bakelser var det visst tal om :) Älsklingen är sjuk fortfarande så han stannar hemma. Han blev förresten irriterad på mig i natt för jag gjorde nåt konstigt ljud med munnen (som vanligt), lät som en mus sa han, "det är inte så kul när ens flickvän leker mus mitt i natten" haha han väckte mig och sa så :P

Ovido - Quiz & Flashcards