Alla inlägg den 19 november 2007

Av Camilla - 19 november 2007 18:04

Pyret tyckte det räckte med medicin en gång idag. Nu ligger stackaren skräckslagen under badkaret. Pyret alltså, inte jag. Men hade jag varit tillräckligt liten så hade jag också gömt mig där för katter är inte att leka med. Dom ska man inte tro att man bestämmer över minsann :)

Av Camilla - 19 november 2007 15:30

Gwen Stefani - Now that you got it

Av Camilla - 19 november 2007 15:23

Bra låt, cool video!

Av Camilla - 19 november 2007 13:25

Formulera syfte och frågeställningar och tänka igenom uppsatsens disposition vill min handledare att jag ska ha gjort till på onsdag då vi ses. Det har jag nu gjort klart :) Jag har även varit och tagit blodprov, handlat mat, ätit lunch och diskat idag. Det sa han dock inte att jag skulle göra ;) Det var på eget bevåg.


Katten pyret börjar bli sjuk igen så jag gav henne medicin idag. Det var inte det lättaste att göra ensam. Jag och Johan brukar göra så att en håller i henne och den andra öppnar munnen och slänger ner tabletten i halsen typ haha Låter hemskt men det är för hennes eget bästa försöker jag säga till henne :P Lyckades till slut fixa det men i fem dagar fram över ska hon ta 1 1/2 tablett två gånger om dan!! 


Nu ska jag läsa igenom tidigare forskning kring mitt uppsatsämne.  




Ovido - Quiz & Flashcards