Alla inlägg den 4 november 2007

Av Camilla - 4 november 2007 19:42

Vad är rackarbil? :P

Av Camilla - 4 november 2007 17:56

Var och tränade precis. Det gick tungt! Extremt varmt var det också.


Älsklingen är kvar här hos mig för han har blivit sjuk stackaren :( Kan dock inte hjälpa att tycka att det är lite skönt att ha honom hos mig ;) Bara jag inte blir smittad. Har jag inte tid med :P


Snart ny vecka igen. Så här kommer min att se ut:

  • Måndag - Möte med min handledare och analysseminarium
  • Tisdag - Plugga inför artikelseminariet, fika med Andreas och träna
  • Onsdag - Artikelseminarium
  • Torsdag - Sätta igång med hemtentan och träna
  • Fredag - Hemtentan och utredardag (information om blivande jobb för oss utredare)
  • Lördag - Åker vi antagligen till farmor och farfar
  • Söndag - Hem igen
Av Camilla - 4 november 2007 10:28

Vi somnade innan bingolotto var slut igår så vi missade 4.ans bingo :P Måste kolla idag om vi vunnit nåt. Det var lite kul för Andreas och Jessica kom hit igår och skrev ut bingolotter (vilket man tydligen kan göra nuförtiden). Dom hade aldrig spelat tillsammans och inte vi heller. En rolig slump :) "skit spel" messade jag Andreas efter ett tag utan vinst. Dom höll med ;)


Idag blir det en promenad innan Johan åker tillbaka till Mjölby igen :( Tråkigt!! Det har gått alldeles för fort som vanligt.

Ovido - Quiz & Flashcards